Admin Support

Door de groei van onze organisatie is er behoefte ontstaan aan een Admin Support bij RBC Brandbeveiliging Nederland BV. Ben je een administratieve duizendpoot? Iemand die zorgt dat alles op het gebied van administratie 100% voor elkaar is? En die het leuk vindt om in teamverband te zorgen dat we tevreden klanten hebben en houden? Ben jij opzoek naar een tweede of derde stap in je carrière? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

De dag begint met het checken van de binnengekomen inkoopfacturen, e-mails en berichten van opdrachtgevers, leveranciers en collega’s en openstaande service orders. Als Admin Support medewerker vind je het belangrijk dat de verschillende stakeholders snel reactie hebben. Je hebt hierbij ook veel telefonisch contact met onze opdrachtgevers.

Ook vind je het belangrijk om bij te zijn met de administratie. Daarom ga je direct verder met de facturatie. Opdrachtgevers moeten immers vlot kunnen zien welke kosten gemaakt zijn. En de cashflow moet goed op peil blijven.

Je werkt nauw samen met de Service Coördinator en Rental Coördinator binnen RBC Brandbeveiliging Nederland B.V.

Wat vragen wij van jou?

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een (soortgelijke) administratieve functie;
  • MBO 4 werk- en denkniveau in administratieve richting;
  • Goede computervaardigheden (o.a. MS Office en Excel)
  • Goede service- en klantgerichte vaardigheden;
  • Proactief en communicatief vaardig;
  • Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met Exact Online en IGNIS is een pré;
  • Collegiaal;
  • Nauwkeurig en stressbestendig;
  • Zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken.

Wat hebben wij te bieden?

  • Dienstverband van 40 uur;
  • Een bruto salaris per maand tussen de € 3.000,- en € 3.500,- op basis van een fulltime dienstverband, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • 8% vakantiegeld;
  • Pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren;
  • De ruimte om jezelf te ontwikkelen door opleidingen of trainingen die je zelf aandraagt;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een leuk team van collega’s;
  • Bedrijfsuitjes en vrijdagmiddagborrels.

 Wie zijn wij?

Wij zijn RBC en sinds 1994 dé specialist op het gebied van veiligheid en beveiliging in de industriële en maritieme sector. Wij bieden een compleet aanbod aan veiligheidsmaterialen, bekwaam veiligheids- en beveiligingspersoneel, cameratoezicht, toegangscontrole, bedrijfscertificeringen, veiligheidsopleidingen en (ad hoc) oplossingen, waardoor wij de klant vanuit één contactpunt kunnen voorzien van materialen, zowel op locatie als aan boord. Ons doel is om de klant compleet te ontzorgen! Wil jij een bijdragen leveren aan ons doel? Solliciteer dan snel en wie weet ben jij onze nieuwe collega!

Geïnteresseerd?

Herken jij jezelf binnen deze functie? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar solliciteren@rbc-group.eu onder vermelding van de vacature Admin Support.

Voor vragen over de vacature, neem dan contact op met onze HR-afdeling, Kelsey en Esmeralda staan je graag te woord op: +31(0)10 851 66 54.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Vragen over onze vacatures?

Heb je vragen over een vacature of wil je een volgende stap in je carrière zetten? Neem dan contact op met onze recruiter via solliciteren@rbc-group.eu of telefonisch via +31 (0)10 851 66 54. Dan kunnen wij samen je vragen en/of kansen bespreken.